Podsumowanie 2023

Miniony rok był bardzo intensywny, a zarazem owocny pod wieloma względami.

W dalszym ciągu rozwijałam swój autorski kalejdoskopowy projekt, który niejednokrotnie mnie zaskoczył. Ponad to, dzięki śpiewaniu w Chórze Politechniki Morskiej w Szczecinie spełniłam swoje kolejne muzyczne marzenia, za co jestem przeogromnie wdzięczna.

STYCZEŃ

  • Kalejdoskopowy Kalendarz wraz z całym projektem zostali bohaterami artykułu w Kurier Szczeciński.
  • powstał pierwszy kalendarz plakatowy.
  • świat ujrzała płyta The Sound of The Sea, Chóru Politechniki Morskiej, w której nagrywaniu miałam swój mały udział głosowy.
  • Wystartowała kalejdoskopowa kolekcja magnesów.

LUTY

  • zrobiłam mały przegląd tego jak wyglądały początki moich artystycznych działań
  • uruchomiłam stronę internetową.
  • założyłam konto na buy.coffee, poprzez które możecie wspierać moje twórcze działania.

MARZEC

  • powstała mocno limitowana kolekcja kubów łącząca różne twarze Szczecina (Drzetowo-Grabowo, Filharmonia z Dźwigozaurem).
  • stworzyłam kilka personalizowanych kalejdoskopów łączących Szczecin z ważnymi dla nich elementami.

KWIECIEŃ

  • wybrałam się na Czułą Sesję organizowaną przez @czulematerie, z której pozostały mi piękne kreatywne kadry.

MAJ

  • powstały pierwszy kalejdoskop łączący trzy miasta Szczecin – Koszalin – Wrocław.
  • świat ujrzało nowe kalejdoskopowe logo.
  • brałam udział w cyklu wspólnych koncertów Chóru Politechniki Morskiej oraz zespołu Organek 💕💕😊 (Toruń – Jordanki, Bielsko – Biała – Cavatina Hall, Warszawa – Stodoła 💕💕💕

CZERWIEC

  • liczba obserwujących na Instagram przekroczyła 1000.
  • utworzyłam kalejdoskopowego maila kalejdoskopszczecinski@gmail.com oraz stworzyłam nowy wzór wizytówek.
  • doświadczyłam wspaniałych emocji podczas jubileuszu 20-lecia Chóru Politechniki Morskiej połączonego z 10-tą odsłoną projektu Wspólne Brzmienia, podczas którego wystąpiliśmy z zespołem Voo Voo.

LIPIEC

  • rozpoczęła się wyjątkowa współpraca ze Stara Drukarnia Szczecin, w ramach której powstało wiele różnorodnych prac przedstawiających tak nietuzinkowe miejsce, które mogliście podziwiać w wielu odsłonach na obu profilach. To doświadczenie, o którym nie zapomnę i zawsze będę miała z tego spotkania przemiłe wspomnienia. Zobaczenie wnętrza budynku, który intrygował mnie od pierwszych dni mojego pobytu było dla mnie czymś ważnym, a dodatkowo wyróżnieniem.

SIERPIEŃ

  • stworzyłam limitowaną serię koszulek z kalejdoskopami kolażowymi w nowej odsłonie

WRZESIEŃ

  • uczestniczyłam w swoim pierwszym zagranicznym festiwalu, podczas którego Chór Politechniki Morskiej zdobył I miejsce w 41. Międzynarodowym Konkursie Chóralnym im. Prof. Georgi Dimitrova w Varnie.
  • dzięki gościnności The Best of Szczecin, w ramach Inicjatywy Otwarte Pracownie odbyło się Kalejdoskoskopowe Spotkanie przy Kawie.

PAŹDZIERNIK

  • powstały kalejdoskopy dedykowane dla jedynej w swoim rodzaju szczecińskiej marki jaką jest Lelen.eu

LISTOPAD

  • wystartowała nowa odsłona projektu w wersji analogowej, czyli Akwarela i Kalejdoskop, której wynikiem jest cykl warsztatów organizowanych we współpracy ze Strych w Młynie oraz Radocha. Pracownia pełna dobra. Pierwsze wydarzenie tego typu odbyło się na początku grudnia, kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się na początku lutego.

GRUDZIEŃ

  • koniec roku zwieńczyłam stworzeniem piątej odsłony kalejdoskopowego kalendarza, którego wydarzenie promocyjne odbyło się w Tu. Centrum Szczecin

TEMATYCZNIE DOTKNĘŁAM:

  • Teatr Letni,
  • Tramwaje w dwóch odsłonach stylistycznych,
  • Dźwigozaury,
  • kościół św. Piotra i św. Pawła znajdujący się przy placu Solidarności,
  • Drzetowo – Grabowo vol. 1,
  • Filharmonia Szczecińską,
  • Golęcino,
  • Szczecińską Wenecję,
  • Murale Pogoni,
  • Budynek Izby Celnej,
  • trochę stoczniowych klimatów,
  • pomnik Paprykarza Szczecińskiego,

Dziękuję wam wszystkim za każde wsparcie, dobre słowo, ponieważ dzięki Wam dostaję skrzydeł do działania oraz mam moc do wstawania czasami z łóżka, a nie zawsze było to takie proste.

Niech 2024 przyniesie Wam wiele pięknych i dobrych emocji. Mnóżmy dobro! ❤

M.

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij