Słowo wstępu

Po 5 latach przerwy od blogowania, powracam.

Przez ten cały czas rozwijałam swój artystyczny warsztat. Dzięki temu od kilku lat możecie obserwować rozwój mojej nowej marki własnej, którą ostatecznie nazwałam Kalejdoskop Szczeciński.

Zanim to jednak nastąpiło, to w zamierzchłych czasach, bo na przełomie 2017/2018 tworzyłam mały krótki projekt Mozaika, a wcześniej do lutego 2017 realizowałam dwa kreatywne autorskie projekty o nazwach Metanarracja oraz Miejskie Opowieści. Wszystkie tamtejsze elementy oraz emocje można zobaczyć w obecnych kalejdoskopowych działaniach.

Wracając do Szczecina, to pierwsze próby do teraz trwającego, a jednocześnie mojego najdłużej rozwijanego projektu, sięgają drugiej połowy 2019 roku. Wtedy to zaczęły powstawać pierwsze kalejdoskopowe prace.

Ze względu na specyfikę ówczesnych prac nie byłe one zbyt jasne dla odbiorców, dlatego też przez kolejne miesiące i lata udoskonalałam swój projekt, jednocześnie nieustannie fotografując zmieniający się Szczecin.

Przełom nastąpił w 2022 roku, kiedy to po raz pierwszy od dłuższego czasu poczułam, że to jest to. Uznałam też, że ukierunkowanie się na prace tylko i wyłącznie kalejdoskopowe jest dobre. Stąd też postanowiłam z początkiem 2023 roku oficjalnie zmienić nazwę strony z Kulturalny Świat M. na Kalejdoskop Szczeciński.

Tak więc zapraszam Was do mojego kalejdoskopowego świata pełnego szczecińskich, a w dalekiej perspektywie także zachodniopomorskich grafik kolażowych.

Dotychczasowe wystawy, w tym 4 szczecińskie 🙂

Zachęcam również do zapoznania się z artykułami na wszczecinie.pl oraz w Kurierze Szczecińskim.

Ps. Tu znajdziecie też informacje o moich wcześniejszych działaniach do 2018 roku – Curriculum inaczej. – Kulturalny Świat M (wordpress.com)

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij